cabaran foto

/ Tuesday 17 May 2011 /
ade kawan saja2 buat 1 day 1 photo..syarat dia xleh pakai flashlite..tapi aku pulak buat ape saja asalkan hasilnya sumting different..so aku pakai jela flash.lagipun xde pengadil n xde hadiah..hehe..

so ni 1st day aku bertarikh 15/5/2011

akhirnya aku rasa aku gagal jugak..bukan pasal ape.psl xbuat tiap2 hari..penat bro..malas pulak tu.blk rmh seronok main dgn anak2..baru main jap dh malam (sini mlm cepat)..so xberjaya lah aku..xpe..cuba lg tahun dpn..kikiki..

0 comments:

Post a Comment

About Me

My photo
menyediakan khidmat jurugambar untuk apa jua majlis. Hubungi: 013-4663532, inamza_85@yahoo.com
Jika anda mempunyai pandangan dan ulasan, sila klik pada tajuk post dan kemudian mengisi ruangan komen di bawahnya. Pandangan dan komen yang diberikan amat dihargai. Terima kasih.

Followers