Family Portrait of mine

/ Friday 15 April 2011 /
setelah sekian lama isteriku meminta ambil gambar keluarga, maka harini aku decide nak tangkap gakla gambar anak2ku. sebenarnya bukan aku xnak, tapi susah..susah pasal anak dah dua. Kalau aku snap gambar, sape nak jaga anak? yg kecik isteri aku boleh jaga lagi.Tapi yg besar?itu yg masalah tu..Tapi harini aku nekad gakla.nak2 pulak ade lens tokina yg baru..so semalam mmg dh plan n bgtau isteri nak kuar awl pagi.cdg nak tgkap ROL..tapi kena pagini hujan lebat plak..lepas je hujan benti, kitorang keluar gala..tapi besela, matahri malu nak meonjolkan dirinya harini..ape2pun, harap korang enjoy dengan gambar2 family akuni..hehe..tanx 4 viewing..

























0 comments:

Post a Comment

About Me

My photo
menyediakan khidmat jurugambar untuk apa jua majlis. Hubungi: 013-4663532, inamza_85@yahoo.com
Jika anda mempunyai pandangan dan ulasan, sila klik pada tajuk post dan kemudian mengisi ruangan komen di bawahnya. Pandangan dan komen yang diberikan amat dihargai. Terima kasih.

Followers